Публікації

Показано дописи з червень, 2025

Робота в групах: вміння співпрацювати та працювати в команді

Зображення
У НУШ велика увага приділяється розвитку соціальних навичок і вміння працювати в команді. Це важливо не лише для створення дружної атмосфери в класі, а й для підготовки учнів до майбутнього життя. Ідеї: Групові завдання : організуйте роботу в малих групах, де кожна дитина буде відповідати за певну частину завдання. Наприклад, під час вивчення природи чи екології діти можуть разом створювати плакат про тварин або рослини, розподіляючи обов’язки (хтось малює, хтось пише текст, хтось презентує). «Тімбілдінг» для дітей : прості ігри на командну взаємодію, де кожен учень має свою роль. Наприклад, «Пас» — діти повинні передавати один одному м’яч, не даючи йому впасти на землю, або «Скарби піратів», де разом шукають і складають пазл.

Інтерактивні навчальні завдання: проєкти, які залучають дітей до творчості

Зображення
 У НУШ важливо, щоб навчання не обмежувалося лише класними заняттями. Діти повинні мати можливість навчатися через практичну діяльність, ігри та творчі проєкти. Ідеї: Проєкти на основі інтересів учнів : Дайте учням можливість вибрати теми для міні-проєктів, що стосуються того, що їм цікаво. Наприклад, можна провести проєкт на тему «Мій улюблений сезон» чи «Моя родина», де діти створюють презентації, малюють, пишуть короткі твори. Класи з використанням STEM-методики (наука, технології, інженерія та математика): наприклад, створення маленьких моделей з конструктора (Лего чи іншого матеріалу), де діти вивчають основи механіки, геометрії та фізики.

Перші кроки у школі: Як адаптувати дитину до навчального процесу

  1. Перші дні у школі – це великий стрес для першокласників: як допомогти дитині адаптуватися? Початок навчального року — це важливий етап у житті кожної дитини. Для малечі перші дні в школі можуть бути досить стресовими, адже це абсолютно новий і незнайомий досвід. Зміна обстановки, нові люди, нові правила — усе це може викликати відчуття тривоги та страху. Як зробити так, щоб дитина швидше адаптувалася до школи та зменшила свої страхи? 1.1. Створення підтримуючого середовища вдома та в класі Щоб дитина не боялася школи, важливо створити підтримуюче середовище як вдома, так і в класі: Вдома : Створіть спокійну атмосферу. Намагайтеся розмовляти з дитиною про її день, але не тисніть, якщо вона не хоче ділитися відразу. Приділяйте увагу її емоціям: якщо дитина переживає, підкреслюйте, що це нормально — кожен початок може бути складним, але з часом усе стане легше. В класі : Створюйте атмосферу довіри, де кожна дитина може висловити свої переживання і отримати підтримку від ...